2e week in Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Yasmin Brouwer - WaarBenJij.nu 2e week in Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Yasmin Brouwer - WaarBenJij.nu

2e week in Nepal

Door: yasminbrouwer

Blijf op de hoogte en volg Yasmin

19 Januari 2012 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal, hier ben ik weer!
Namaste!

Ondertussen alweer heel veel meegemaakt naar Pokhara en Chitwan geweest. 2 heel verschillende plaatsen vergeleken met Kathmandu. Veel rustiger en schoner, sprak mij wat meer aan.

In Pokhara hadden we een lux hotel vergeleken met Kathmandu dat was echt ff bijkomen. We zijn de volgende dag om 6.00 opgestaan om de zonsopgang te zien vanuit sarangkot, echt prachtig! We hadden uitzicht op het annapurna gebergte en keken uit over pokhara. De foto's volgen nog hoor! :p
Daarna hebben we een trekking gedaan van ongeveer 4 uur en liepen we langs dorpjes waar de mensen je allemaal vriendelijk begroeten.

De volgende dag, zaterdag hebben we 's ochtends rustig aan gedaan met een heerlijk ontbijtje: yoghurt met muesli en fruit, hmm. 's middags zijn we naar de daveswatervals geweest en omhoog gelopen naar een stupa.
Zondag gingen we al vanaf 7.00 met de bus richting Chitwan. Terwijl we steeds dichter naar de laagvlakte van Nepal reden werd het ook steeds rustiger.
Bij aankomst van Chitwan stond er al een druk schema op ons te wachten. Diezelfde avond zijn we naar een voorstelling geweest van typisch Nepalese dans, dat waren jongens die op het ritme van de muziek met stokken gingen dansen. Was echt gaaf om te zien, helaas zat er geen leuke jongen tussen. :p

Die dagen die daarop volgden hebben we een olifantensafari gedaan, echt heel apart. En wilde neushoorns, krokodillen, pauwen, herten en de blauwe ijsvogel gespot!

Ik ga m'n verhaal weer afronde want de batterijen zijn bijna op. Ik laat zo snel mogelijk weer wat horen! Vanaf maandag worden Donna en ik naar onze werkplek gestuurd in de Barebise, spannend!

Dikke x,
Namaste!

• 19 Januari 2012 - 10:34

Rosie:

jeeeh wat leuk om te horen hoe het daar is en hoe je het beleefd, maar goed dat er geen leuke jongen tussen zat, hoe moet je die ooit op jou jazz stem laten dansen, (dat klinkt toch niet met die stokken):D heeeeeeeeeeel veel plezier daar! helemaal leuk groetjes rosie

• 22 Januari 2012 - 13:32

Paris De Haas:

Hee droldrie! :) Wat super vet die olifantensafarie! Balen dat je je lievelingsdier niet hebt gespot! Lekker bijgekomen in het luxe hotel, doen jullie goed! Staat nog heel wat op de planning! Mij benieuwen hoe het straks gaat op jullie werkplek! Heel veel plezier! Lekker genieten! X

• 25 Januari 2012 - 21:34

Marijke En Jelle:

Hallo Yasmin en maatje!

Wij komen ook uit Heiloo en komen ook een kijkje nemen in Nepal bij Rene en zijn projecten. Wie weet zien we elkaar nog, zou leuk zijn een Heiloo treffen met elkaar zo ver weg!!
    Heel veel succes op jullie werkplek en als je daar een tijdje zit geef dan maar even door aan ons waar er behoefte aan is of leuk is om mee te nemen voor de kindertjes, dat is wel zo leuk!! Veel plezier ook als je vader komt hopelijk met de turbine!! Lieve groetjes voor jullie daar, Marijke en Jelle uit Heiloo (wij komen vanaf 3-3-2012!

• 27 Januari 2012 - 12:51

Maria:

Wat een gave verhalen, nu al!! Geniet ervan meid en ben super benieuwd naar de foto's! xx

• 28 Januari 2012 - 12:56

Jack:

Ik vroeg me net even af hoe het nou met Yasmin gaat, lees ik dat je helemaal aan de andere kant van de wereld bent!

Veel plezier en ik hoop dat dit je veel goeds doet.

Groetjesss van de trollll.

• 15 Februari 2012 - 10:03

Hanneke Pedroli:

Hoi Yasmin,gaaf wat je allemaal daar mee maakt,dat zijn geen bos en duin wandelingen. liefs Han en Nick